Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

Умови повернення для товарів належної якості умови повернення або обміну товару Повернення товару належної якості протягом 14 днів Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови: - товар не був у експлуатації; - збережені всі пломби і ярлики; - цілісність комплекту і упаковки не порушена; - збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; - він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням 

Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172) Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.